Ми у Facebook

Педагогічна практика у профільній середній школі

Педагогічна практика у профільній середній школі

Поділитися в соціальній мережі!

Приємно бачити як теоретичні знання і практичні навички, котрі студенти отримали на практичних заняттях з методики навчання географії дають плідні результати. Так, здобувач вищої освіти академічної групи Geo1-M19 Мар’яна Пастух, під час практики у ЗОШ №12 ім. Л.Дмитерка, провівши черговий заліковий урок, показала надзвичайно високий рівень фахової, методичної та організаційної підготовки. Час на всі етапи уроку був розподілений раціонально, перехід між ними був послідовним і логічним.
Під час уроку у 10 класі студенткою були вдало використані сучасні методи і прийоми навчання, засоби наочності, індивідуальний роздатковий матеріал, індивідуальне та фронтальне опитування.
Урок мав логічне завершення: була застосована групова форма навчання із використанням кількох проблемних завдань з теми.
Прийоми мотивації та організації навчальної роботи учнів упродовж уроку сприяли створенню такої ситуа­ції, при якій старшокласники відчувають задоволення від своїх успіхів у на­вчанні. Працездатність учнів на уроці була забезпечена на високому рівні.
В цілому зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання, що є одним із головних завдань шкільної географії.
Володимир Мисько, керівник педагогічної практики з фаху
Світлина від Володимира Миська.
Світлина від Володимира Миська.
Світлина від Володимира Миська.
Світлина від Володимира Миська.
Світлина від Володимира Миська.
Коментарі закрито.